XXVII Sesja Rady Miejskiej w Barwicach
- Data posiedzenia
- 27-11-2025, godz. 08:00
- Miejsce posiedzenia
- Urząd Miejski w Barwicach ; 78-460 Barwice ; ul. Zwycięzców 22
Porządek obrad
- 1. Otwarcie posiedzenia.
- 2. Stwierdzenie prawomocności obrad.
- 3. Pytanie o ewentualny wniosek w sprawie zmiany porządku obrad.
-
4. Przedstawienie porządku obrad.
- 5. Przyjęcie protokołów: Nr XXV/2025 z dnia 29 października 2025 roku, Nr XXVI/2025 z dnia 06 listopada 2025 roku.
- 6. Uhonorowanie za szczególne osiągnięcia sportowców i przedsiębiorców z terenu Gminy Barwice za 2025 rok.
-
7. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych gminy Barwice za rok szkolny 2024/2025.
-
8. Informacja o stanie realizacji zadań oświatowych w Gminie Barwice.
-
9. Rozpatrzenie projektów uchwał i podjęcie uchwał w sprawach:
-
9a. w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok;
-
9b. w sprawie zmiany Uchwały Nr XXIV/128/16 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 27 października 2016 r. w sprawie reorganizacji ZA-GO poprzez zmianę nazwy na CUW i nadanie Statutu;
-
9c. w sprawie przystąpienia do sporządzenia Gminnego Programu Rewitalizacji Gminy Barwice na lata 2026-2032;
-
9d. w sprawie nabycia w trybie komunalizacji nieruchomości stanowiącej własność Skarbu Państwa
- 9e. w sprawie zmiany Uchwały Nr VII/35/15 Rady Miejskiej w Barwicach z dnia 13 kwietnia 2015 r. w sprawie przystąpienia Gminy Barwice do Stowarzyszenia Lokalna Grupa Działania Pojezierze Razem
-
9f. w sprawie zmian w budżecie Gminy Barwice na 2025 rok;
-
9g. w sprawie uchwalenia zmiany wieloletniej prognozy finansowej Gminy Barwice na lata 2025- 2032;
-
9a. w sprawie uchwalenia Programu współpracy Gminy Barwice z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2026 rok;
-
10. Sprawozdanie Burmistrza z działalności pomiędzy sesjami zwłaszcza z wykonywania uchwał Rady.
-
11. Informacja Burmistrza Barwic o wynikach przeprowadzonych konsultacji.
- 12. Wnioski i oświadczenia radnych.
- 13. Trybuna sołecka.
- 14. Trybuna obywatelska.
- 15. Odpowiedzi Burmistrza na wnioski.
- 16. Informacje Przewodniczącego.
- 17. Zamknięcie sesji.